You'll come to see just what I can be






Noi kuvat päätin ottaa lenkillä tuolla saaressa ihan vaan sen takia että näkyy vähän miten keskellä ei mitään(järveä) se on. Okeiokei oikeesti halusin vaa pienen hengähdystauon siellä :D Toi sieni oli ihan vaan muodon vuoks : > Joo mut siis kävin tosiaa lenkillä taas, ja ai että se tunne on niin ihana kun on päässy yli siitä "kuolema tulloo" -tunteesta. Niin semmonen MÄ TEIN SEN !! Tuntu kyllä jalat ihan oudolta kun juoksin, pitäis vissii venytellä enemmän. Lonkankoukistajat mulla on vaivannu jo varmaan kuukauden, ja oon huomannu että on ne muutenki ja varmaan aina ollu tosi kireet. Täytyis jollain keinolla saada niitäki venytettyä. 

Mutta aai ettäääh. Äiti varas tänään meille matkan. Ja arvatkaas minne.. ;)
Tunisiaan ! 
Meidän piti äidin ja iskän kans mennä jo viime hiihtolomalla sinne, mutta mä jäinkin sitten kotiin kun olin kipee. Nyt lähen sitten äidin kanssa kahdestaan syyslomalla valloittamaan Soussen :p Eipä mulla muuta tältä päivältä, moikka ! :)

-Suvi

4 kommenttia:

  1. Tää vaikuttaa kivalta blogilta :)! Ja muutenki oli hauska lueskella täältä kaikkea jännää ! Että ei mulla muuta, varmasti tuun lukee jatkossakin !!!!:D

    http://guessthemagic.blogspot.fi/
    Kattokaa toi :p!

    VastaaPoista
  2. kuullostaa tosi jännältä ! :) kerro lisää siitä jossain postauksessa. Haluun kans jonnekki eksoottiseen maahan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti teen postauksen siitä sitten kunha oon käyny, en pahemmin vielä siitä osaa mitään kertoo :D Mut matkapostausta on kyllä tulossa lähiaikoina meiltä molemmilta, kerrotaan vähän missä ollaan käyty jne ! :)

      Poista