Blue jeans white shirt walked into the room, you know you made my eyes burn




Koulua, koulua, koulua. Kyllä jysähtää arki taas kunnolla loman jälkeen. Kesällä aina mietin 10 tunnin yöunien jälkeen, että miten ihmeessä oon aina jaksanut koulussa istua 8 tunnin päiviä jollain 6-7 tunnin yöunilla. No, sehän se syy varmaan onkin miks ei tieto tartu aina päähän. Tässäkin jaksossa mulla on pitkiä päiviä ja aikaseen menoja, joten pakko yrittää nukkua vähintään se 8 tuntia. Täytyy vaan opetella menemään ajoissa nukkumaan, eihän siinä muuta ole ! 
Kyllä ihan meinas alkaa naurattamaan kun eilen istahin kemian tunnille. Ensimmäinen ajatus mikä päähän pulpahti heti kun opettaja alkoi kirjoittamaan laskuja..."Mitä hittoa mä täällä teen." Täytyy vaan yrittää pärjätä ja keskittyä kunnolla, on ne kuitenkin ihan kiinnostavia. Ja hyvä nyt toisella vuodella kun on valinnut just niitä aineita mitkä kiinnostaa, eikä pelkästään niitä pakollisia kursseja. 

No mutta nyt on koulusta tarpeeks jauhettu. Oon tehny lämpimiä voileipiä ja öö... en mitään muuta oikeestaan :D Salilla käynti on tältä viikolta kokonaan jäänyt yhyy, mutta perjantaina sitten. Huomenna en voi mennä koska meen leffaan Empun ja Mirkan kanssa. Mennään kattoo se Yön ritarin paluu. Mua ei yhtään kiinnosta tollaset, mutta ajattelin nyt kuitenkin kokeilla, eikä maksakaan kuin 6e. Lauantaina sitten siskonpojan synttäreitä viettämään :) Ja ens viikollekin aika kivat suunnitelmat huhhhuhhuhh mutta niistä sitten myöhemmin lisää ;) Onko joku teistä käynyt katsomassa sen Yön ritarin paluun? Mitä tykkäsit? :) 

-Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti