Chillin'


Tää päivä on vaa koomausta. Ei helvetti tätä oloa. Tässä kolmen tunnin yö(aamu..)unilla mennää, ja sattumoisin oon alkanu huomaamaan että mulla on aina ihan krapulainen olo kun valvon myöhään. Tää ei oo oikeesti yhtään kivaa :D Noo mut mikäs tässä kotona ollessa. Ja oli taas ihana unikaveri hihi <3 Iiriksen koira nukku ne kokonaiset kolme tuntia tyytyväisenä mun kainalossa samalla kun mä heräilin kuumuuteen. Toi meidän koiruli ei oikein tykkää mun sänkyyn tulla nukkumaan kun ois niin kuuma ja se muutenki valtais koko sängyn :d No mut huomenna pitäis hakee postista koulukirjoja ja vihkoja. Ei innostais yhtään mennä kouluun. Aina 8h siellä vaan istua ja yrittää pitää ittensä hereillä jee. Tänä iltana aikasin nukkumaan ja huomenna sitten taas aikasin herätys, täytyy saada unirytmiä kohdalleen. 

Kiitos taas uusille lukijoille, lisää vaan ! :) Ajateltiin että kun vaikkapa 20 lukijaa koossa niin pidettäis joku äänestys ja erikoispostausviikko sitten sen tuloksien myötä :) Ja kysymyspostausta myös ! Mutta jatkan nyt tätä lagailua, moimoooi :)

-Suvi

6 kommenttia: