I miss those blue eyes, how you kiss me at night





Jooo tän tytön hiljaiselo ei sitte kauaa kestäny :D Huomasin tuossa(kin) asiassa olevani oikeessa (: häähää. Mut nii eli totatota..kävin tänää aamupäivällä kiertämäs ton yhen saaren minkä Iiriksen kans tässä yks päivä kierrettiinki. Ja käytii myös nyt illalla rehkimässä siellä. Ja minkäköhän jälkeen.... NO MADAGASCAR 3:n !!!! Oli muute hyvä ! Oikeesti ihania ne hahmot ja kaikki musiikit ja värit ja kaikki ahh. Ja tota enne olin sillee "mitä väliä onko 3D vai ei, ei siinä kuitenkaa mitää eroo oo.." mut kyllä oli ! Herranjestas kun ne tuli sillee "läpi" siitä screenistä :D No okei tää on ehkä tän ensikertalaisen huumaa vaan. Teresa joskus sano että mä oon iha ku se Mort siitä, ja Teresa kyllä muistuttaa sitä Julienia :D Ne on just parhaita siinä :D Yks ainut miinus siitä leffasta johtu salissa istuvista katsojista. Kauhee hirnunta kuulu meidän takaa joltain mieheltä, ei siinä mitää jos välillä naurahtais mut ku täytyy iha kunnolla koko aja :D Ja sali täynnä pikkulapsia. Keski-ikä varmaa se 7v. Mun kauhu. Noo mut ei ne nyt nii hirveitä ollu :) Huomenna sitte Iirikselle yöks ai että. Nii ja tosiaan, leffateatterissa bongattiin Nightwishin Marco Hietala ! Juoksin sitte sen luo "hei anteeks iha hirveesti ku tällee mutta me ollaan sun tositosi isoja faneja nii saataisko ottaa kuva sun kans". Oikeesti me ei tykätä ees niiden musiikista, mut pitihä se nyt ottaa ja siinä ny tuli mulla vähä sammakoita suusta :( Kivasti vissiin nyt menee päällekkäin mun ja Irpan postaukset mut ei se mitää ! :) Viettäkäähä hurjanhauskasuperhypertuplatriplamahtavaihanaloistava viikonloppu !! 

-Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti