It's the colours you have


Pakko kai se on myöntää että syksy on täällä. Mutta ei haittaa mua ainakaan ! Oon niiiiin syysihminen henkeen ja vereen. Tiiättekö sen tunteen kun astuu ulos, aurinko paistaa, mutta tuntuu viileeltä, poskissa oikein saattaa vähän nipistää kylmyys? Siitä tunteesta mä nautin, ai että. Se viileys tuntuu jotenkin niin hyvältä sen auringonpaisteen keskellä, ja silmäkin lepää syysvärien keskellä. Nyt ei vielä tietenkään niitä oranssin sävyjä oo kerennyt näkemään mutta kyllähän ne kohta tulevat. Ihan hyvä ettei ole koulujen alussa sellasta kauheeta hellettä niin kuin yleensä. On niiiin ihana istuu kynttilänvalossa, juoda teetä, katsella netistä ja lehdistä kaikkia syysvaatteita, ah kaikkia neuleita ja lapasia ja takkeja, ja ulkonakin voisi kävellä ympäriinsä vaikka mitenkä kauan !

Mutta joo, tänään kävin taas salilla. Sitä ennen sisko hieroi mun selkää ihan kunnolla että huuto kuulu :D Se on vaan jotenkin niiin jumissa nyt, ja hankala venytelläkään sieltä.
Mulla on nyt kauhee pulma, että hankkisinko villakangastakin vaiko maiharin tyylisen syksyks/talveks ? Maihareita on niin vaikee löytää siistejä, mutta niiden kanssa käy mitkä tahansa kengät. Laukut ei kyllä varmaankaan. Villakangastakki olis siisti joka paikkaan, mutta toisaalta joskus ehkä liiankin "hienostunut". En tosiaankaan nyt tiedä. :D Täytyy vaan kierrellä kauppoja, jospa vastaan tulis sellainen yksilö mikä heti osuu silmään että toi se on. Nyt tää tyttö menee venyttelemään ja litkimään teetä !


<3:llä Suvi

2 kommenttia:

  1. Aivan sairaan ihana blogi sulla! :)
    käyppä kurkkaa mun blogia, ja liity lukijaks jos inspaa! :)

    larppeni.blogspot.com

    VastaaPoista