Pics

Löysin tosi hyvän idean yhestä blogista, ja tällä saan kerrottua vähän kuka oon, millanen oon. Kuvat on täältä. Tää on erittäin pitkä postaus, mutta toivottavasti jaksaisitte lukee :) Tehkää itekki, iha mukavaa vaihtelua !

Aina kun saan eteeni tyhjän, puhtaan paperin, se ei oo sitä kauaa. Pakko päästä toteuttamaan itseään ja tuoda esiin sen hetkisiä tunteita tai piirtää jotain kaunista.
Jos en saa päivässä olla vaikka tuntia yksin, mulle tulee kauheen ahdistunu olo. Mut en myöskään pysty olemaan montaa tuntia yksin, sama juttu sillon :D
Pelottaa että muhun sattuu kun kuolen. En pysty ees ajattelee miten paljon läheisiin sattuu. Pelottaa millaselta se tuntuu. Onko se samanlaista kun vajoais uneen? Pystyykö sitä ajattelemaan jälkeenpäin? Onko elämää jälkeenpäin? Mä luulen että kun kuolee, näkee itsensä muualta katsottuna.
Nään painajaisia useasti viikossa. Se on joskus tosi pelottavaa ja myöskin rasittavaa. Aina herätä siihen ja kelata että ei..ei se ollu totta huhhhuh.
Siinä on vaan jotain niin jännää kun ihastuu, rakastuu. Ei oo aivan satavarma toisen tunteista, ei pysty ihan täysillä luottamaan. Ensihalaus, -suudelma, kaikki tämmöset. Oi että :>
En juo enkä polta nykyään. Mulla on sellanen lupaus Anttonin, eli mun poikaystävän kanssa, että ei käytetä enää päihteitä ennen kun täytetään 18. Välillä se ärsyttää, mut kun rupee miettimään että hei, siitähä pystyy olee ylpee. Otan tän vaan yhtenä suorituksena, itsensä koettelemuksena elämässä.
Se on oikeesti hieno tunne kun huomaa että tekee rakkaan ihmisen iloseks. Että saa sen kasvoille ees pariks sekunniks hymyn.
Haluaisin asuu ees pari kuukautta San Fransiscossa tai New Yorkissa tms. Se pitäis kokee oikeesti, se ison kaupungin fiilis. Ihmisiä menee ja tulee koko ajan, yöllä ne valot, kaikki. Kaikki ne jutut. Paljon erilaisia ihmisiä.
Toivon että jonain päivänä mustaki tulis yhtä vahva kun mun siskosta. Että selviäisin tosi rankoista asioista, ja silti riittää energiaa hoitaa kahta pientä lasta. Ja mun sisko on tosi älykäs. Siihe en varmasti ikinä pääse mutta jos edes lähelle, nii ois aihetta olla ylpee itsestäni :)

-Suvi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti