And she don't want to go outside tonight


Jes tää unirytmi alkaa jo vähän normaalimmaks palautuu ! Mut joo olin tänää Anttonin kans, ja aloteltii tekee mun vaatekaappien oville vähä pientä ehostusta. Oon nimittäin tulostellu parisataa kuvaa, sellasia ihania, joissa jokaises on jotain mikä sillälailla ööm..."hetkauttaa" :D Hätkähdyttää ! Joo hätkähdyttää. Täytyy lauantaina jatkaa sitä ja laitan sitten kuvaa kun on valmis :) Huomenna en kerkee sitä tekee enkä mitää muutakaa oikein kun lähetään asuntomessuille Tampereelle ! Hohhoh taas saa istuu autossa yhteensä 8h jee......no mut en oo käyny moneen vuoteen ja haluun nähä ja kuolata niitä ihania asuntoja ai että :p Lauantaina sitte sitä shoppingia mitä piti jo ööö tiistaina? Vähän jäi. Ja tosiaa se kirpparihommeliki pitäis saada kuntoon. Hohhoh en tiiä enää yhtää että mitä tässä oon kirjottamassa ja missä järjestyksessä, väsyttää iiiihan hirveesti. Pakko mennä suihkuun ja nukkumaan kun seittemältä pitäs olla jo ylhäällä. Öitäää ! :)

PS. Ainii hei pistäkää ihmeessä kommenttia näistä postauksista !  :) Ja mitä haluisitte jotain uutta, videopostausta vaaaiko kysymyspostausta vai molempia..?
PPS. Pakko laittaa vielä kuva miten ihanan unikaverin sain kun olin tässä yks yö Iiriksellä :)
Ahhahah niiin sulonen <3 :D

-Suvi-

1 kommentti: