I was dumb, I was wrong, I let you down

Kävin tänään shoppailemassa vihdoinkin, kun oon varmaan kahen viikon ajan siirtäny ja siirtäny kun ei oo vaan jaksanu, mut sitte aina katunu kun ei tullu lähdettyä :D Luulin että ulkona ei oo lämmin nii pukeuduinki iha kunnolla, mutta kappas vaan, tietenki aurinko alkaa paahtaa kun pääsin keskustaan. No mut eeii se mitään. Eilen Ellokselta tuli mulle pari vaatetta ja laitoinki ne päälle sitte tänää :)

Eli sieltä tuli siis paita, alennuksessa tais olla 8€, ja jegginsit parikymppii (?).

Shoppailureissulta mukaan tarttu tämmöset:

New York -kalenteri, Suomalainen kirjakauppa n. 15€
3 kpl sormuksia, H&M alennuksessa 1€
Höyhenkorvakorut, H&M 4,95€
12 paria korvakoruja, H&M 4,95€
Jakku (!!!! vihdoinkin) , H&M 24,95€
 Ihan outoo kun kello jo noin paljon. Tuli vähän liian myöhään nukuttua Iiriksen kanssa nii päivä menee ihan ohi.. :D Salillakaa en oo käyny varmaan viikkoon mut ku ei vaan jaksa aina lähtee. Täytyy yrittää lenkkeillä ja tehdä kotona lihaskuntoo. 
Ainii, olin sunnuntaina mun veljen avovaimon vanhempien luona. Se talo on niiiin ihanalla paikalla, järven rannalla ja iso tontti. Ai että. En hirveesti jaksanu näpsiä kuvia mutta tässä muutama:

lol alkoholitonta siideriä : <

-Suvi-

8 kommenttia:

  1. Tosi kivoja kuvia! Ei sul varmaa kiinnosta mun blogi, mut ois kiva jos kurkkaisit: www.empsukka.blogspot.com (:

    VastaaPoista
  2. vitsi miten hyvällä hinnalla löysit noi sormukset! Noi mäkin haluan :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä ! Eiku vaan bongailee aleja jos sattuis löytyy :D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. kiitos, itsekin tykkään tosi paljon ! <3 varsinki kun kauan oon semmosta kivaa metsästäny :D

      Poista