- do you remember when... - no.





olipa kerran pikku-suvi, joka lähti kauniina perjantai-iltapäivänä järvenpäähän. suvilla oli ensimmäistä kertaa sinne mennessä matkalaukku oman laukkunsa lisäksi mukana, jonka suvi sitten näppärästi laittoi junassa yläpuolellensa tavaroille tarkoitetulle paikalle. kun suvin oli aika vaihtaa pendolinosta lähijunaan, hän ihmetteli, miten hänellä on niin kevyet matkatavarat. pian suvi tajusi jättäneensä matkalaukun pendoliinoon, juoksi takaisin sen luo, mutta juna ehti lähteä suvin silmien edessä. pikku-suvi päättikin jatkaa lähijunalla helsinkiin pendolinon pääteasemalle. jospa siivoojat tai vorot eivät olisivat kerenneet huomata laukkua. helsingissä vr:n ystävälliset tädit etsivät ja etsivät laukkua, mutta eivät löytäneet sitä. pikku-suvi joutui lähtemään helsingistä järvenpäähän poikaystävänsä luo vain oma laukku kädessään. suvi joutui olemaan maanantaihin asti järvenpäässä, jotta pystyi soittamaan löytötavaratoimistoon, olisiko matkalaukku päätynyt jo sinne. mutta ei.



....tarinan opetus: älä jumalauta ikinä unohda matkalaukkua tai mitään minnekkään. mulla olis ollu tiistaina matikan uusinta, ja kappas vaan, laskin ja kirjat on siinä matkalaukussa :-D siellä oli myös mun silmälasit ja piilarit, joten viikonloppu mentiin nenä kiinni kaikessa. plus siinä laukussa oli myös mun junalippu takas kotiin sunnuntaina. onneks sai kuitenki uuden iha ilmatteeks :-D plus kaikki vaatteet tosiaan lainasin mikaelin vaatekaapista. TOINEN OPETUS: kuljeta laukussas mukana aina kaikki, mitä ilman et pärjäis esimerkiks viikonloppua :-D voi luoja. jospa mä tästä opin jotain iha oikeesti. 

ainii..oonha mä kadottanu myös mun huivin, jota käyttäisin oikeestaan päivittäin. plus kadotin mikaelilta saaman rannekorun egyptin reissusta perjantaihin asti, mutta sitte onneks löysin sen mun laukusta korujen seasta :-D well done suvi, well done. pitäs varmaa niitä kalaöljykapseleita alkaa syömää nii muistais joskus jotai :-)

4 kommenttia:

  1. voiei! toi on mulle myös tuttua, oon monet kerrat jättänyt esim. ostokset kauppaan, pukukoppiin tai hukannut ne :-D kännykän ja vaikka minkä oon myös unohtanut! ja oih, ihanalta näyttää toi lonkero ;) oot myös tosi nätti <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo o, alkaa tulla vähän epätoivonen olo kun pitää jonkun olla aina vahtimassa ! :-D kiitoskiitos ! <3 :-)

      Poista
  2. Voiku sulla on kiva blogi! :)

    www.whoami-life.blogspot.fi -> liity lukijaksi jos tykkäät!

    VastaaPoista