Long time no see

...aivan kuten otsikkokin sen kertoo.
vähän on taas pitkä aika päässyt vierähtämään siitä kun viimeks tänne oon postaillu, ja syyhän on siinä ettei vaan oo ollu jaksamista/muistamista/kirjotettavaa/kuvattavaa :-D oli mun tarkotus heti tulla tänne pistää kuvat mun uusista ihanuusvaateostoksista mut seki ny vähä jäi ja vissii lopullisesti, MUTTA kyllä niitä tulee noissa kuvissa esille :-) elielieli tätä mä oon tehny viimeisten kolmen viikon aikana :

..syöny Angry Birds -kakkua..
..vietelly vappua tytsyje + mikaelin kans..
..vetäny kebabbia..
..kattonu ku koira muuttu tarjoilijaks...
..herkutellu terveellisesti..
..jjjaaa vähemmän terveellisesti....
..ottanu kuvan HOKSHOKS uudesta jakusta... (H&M 39,90€)
..hankkinu uuden silmälasit..
..ottanu kuvan uusista housuista (Gina Tricot 19,90?) ja mirkalta saamasta paidasta..
..juossu hulluna metässä. okei tässä olin menossa teresalle kattoo pikkukoirulii hihi
..yrittäny ottaa taidekuvaa koulussa puluista ja kasvista..
..syöny kesän ekan jäätelön..
..kyllästyny matikkaan..
..syöny mansikoita ja herkutellu vähä lisää...
..jjaaa vielä vähä lisää...
..ottanu taas kerran kuvan itestäni ja näkyyhä tossa uus pitsinen t-paitaki
..syöny vaihteeks sushia..
..tehny äidille kakun..
..ja iha just äske menin ulos ottaa kuvia, kerkesin tälläsen iha vaa "testinä" napsasta ja sittempä oli kameran akku laturia vailla :(



tällä viikolla ois luvassa opiskelua, syksyn yo-kirjotuksiin ilmottautumista, rentoutumista, ruudolfia ja karrikoiraa, ja kirpparia ! AINII tosiaan, jos joku kuopiolainen tai lähikuntalainen ei kammoksu käytettyjä vaatteita halvalla, niin tulkaapa käymään lauantaina kasarmipuistossa ! ;) paitsi on mulla käyttämättömiäki siellä myynnissä mutta anyway :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti