it's friday

Jeeeea mulla alkoikin viikonloppu vähän etuajassa kun jäin kotiin tänään. Tai no itseasiassa mut jätettiin kotiin tänään :-D Tarkotus oli mennä iskän kyydillä kouluun, niinku joka päivä. Heräsin aamulla kun iskä jutteli jonkun pakastimen tuojan kanssa, seuraava muistikuva oli kun iskä aukas mun oven ja sano jotai ja taisin vastatakin, mutta voi hyvänen aika ku ois kiva muistaa mitä me siinä puhuttiin :-D Sitten taas seuraava muistikuva oli se, että heräsin siihen kun meidän koiruli pomppas mun viekkuun eikä iskä enää ollutkaan kotona. Hmm? :-D Emmä sitte enää jaksanu raahautuu bussilla vaan yhelle tunnille...sooo weekend, here I am ! <3


En oo tehny oikei mitää ihmeellistä tässä..ihan vaan kouluu, salilla käyny pari kertaa, kouluu, kouluu, ja vielä vähän kouluu. Onneks koeviikko alkaa keskiviikkona niin on vähän rennompaa. Tää jakso on kestäny niiiiiin pitkään joululoman takia että huhhuh.. Mikaelki tulee alkuviikosta meille niin mulla riittää jopa aikaakin sille, mut en sitte tiiä miten toi kokeisiin lukeminen kiinnostaa enää siinä vaiheessa.. :-D Pakko alottaa jo nyt viikonloppuna vähän selailee kirjoja ja kirjottelee muistiinpanoja :-) 


Pientä paniikkia alkaa iskemään Vanhojen tanssien suhteenkin. Harjoituksia on ollut kolmesti viikossa tässä jaksossa, ja sitten vielä kolmet yhteisharjotuikset muutama päivä ennen tansseja. Eihän tässä muuten mitään, mutta vähän pelottaa mitenkä muistaa kaiken :-D Ja kengätkin vielä hankkimatta, jes.. :-D Saa nähä millaset pitää hommata, nimittäin joululomalla Mikaelin kanssa käytiin lumihangessa saunan jälkeen ja mun varvas koki aika kovan kohtalon sisälle tullessa, kiitos lumisten jalkapohjien :-)

Tää nyt oli vähän sikinsokin mitä mieleen tulee -postaus. Saa nyt kuitenkin kelvata paremman puutteessa :-D Mä lähen käyttää koirulia lenkillä, moimoi ! :-)

-Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti