Haastetta

Elikkäs sain Empulta tälläisen haasteen ! :-)

Säännöt:
x Kerro 11 asiaa itsestäsi.
x Vastaa haastajan 11 kysymykseen.
x Keksi 11 uutta kysymystä.
x Haasta 11 bloggaaja, joilla on alle 200 lukijaa.
x Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät.


11 asiaa minusta:
1. Musta tuntuu koko ajan syylliseltä ja mun aivot ei salli mun olla onnellinen :-D
2.Viimene vuos on opettanu mulle helvetin paljon. Oon oppinu tuntemaan itteni, tajuamaan tunteitani, tiedostamaan millaisia ihmisiä hyväksyn elämääni, ja ettei kaikkea pidä sietää.
3.Mulla on suuret haaveet, mut en jaksa tehä opiskella että voisin oikeesti toteutaaki ne.
4. Oon kai vähä läppä. Kuulen päivittäin "voi vittu suvi" + naurut
5.Mulla on isosisko- ja veli, mut ne on 12v ja 18v mua vanhempia, ja parhaita
6. Rakastan mun koiraa yli kaiken. Voisin olla vaikka kuukauden pelkästään sen kans :-D
7.Okei rakastan mä poikaystävääki joka muute pääsee kohta intistä oujee !
8.Oon ihan rakastunu Egyptiin
9. Oon laiska, mut kärsimätön
10.En oo ikinä nähny Taru sormusten herrasta eikä kyllä kiinnostakaa :-D Saati sitte Star Warsit.
11.Tuntuu että musiikin kautta tunteet välittyy kaikkein parhaiten

Haastajan kysymykset minulle:


1. Lempivärisi? 
2. Missä haluaisit olla 10 vuoden päästä?
3. Millainen on paras ystäväsi?
4. Onko sinulla sisaruksia?
5. Uskotko yliluonnolliseen?
6. Miksi bloggaat?
7. Oletko onnellinen?
8. Mitä haluaisit eniten joululahjaksi?
9. Paras tv-sarja?
10. Paheesi?
11. Elämäsi hienoin hetki?

1. Ööö no valkone, sinine, hopee ja violetti varmaanki
2. Just nyt oisin istumas aviomiehen kans meidän omakotitalossa kattomassa telkkaria, ehkä ois lapsia suunnitteilla ja oisin kokenu jo kaikkee ihanaa ja matkustellu paljon, ja ois hyvä työ
3. Niitäki on monta ja erilaisia.. :-D Noo..hauska, kuuntelee, ymmärtää, on "samoilla aaltopituuksilla", luotettava, jakaa mulleki asioita, on aina kiva nähä :-)
4. Juuu niinku aiemmi kerroinki tossa, sisko ja veli :p
5. No tavallaan. Ku ei voi tietää mitä kuoleman jälkeen oikeesti tapahtuu tai nii. Uskon siis aaveisiin ja tälläsii.
6. Emmä tiiä :-D Kiva kuvailla kaikkee ja sit pistellä niitä tänne ja höpötellä kaikkee, ja sitte myös seurata toistenki elämää :-)
7. Ihana sanoo että..olen :-) Kerranki mulla tuntuu olevan perusasiat hyvin.
8. Rahaa !
9. No emmä seuraa muita ku Salkkareita :-D Mut Kumman kaa on kans hyvä, ja Täykkärit ja Sinkkuelämää
10. Herkuttelen liikaa. 
11. Emmä tiiä. Aina se ku ymmärtää että merkitsee paljon jollekin. Ku kuulee että on rakas. Emmä oikeesti keksi mitää hienointa hetkee :-D Aina se ku onnistuu kans jossai tärkeessä jutussa.

Kysymyksiä seuraavalle :-)

1.Missä maissa oot käyny?
2. Millaiseks kuvailisit itses?
3.Mitä haluat elämältä?
4. Mitä harrastat?
5. Tärkein asia elämässäs tällä hetkellä?
6.Missä kaupungissa asut? Haaveiletko muuttavas joskus muualle?
7. Asutko omakoti-, rivi- vai kerrostalossa?
8. Haaveammatti? Entä nykyinen jos on?
9. Seurusteletko?
10.Pidätkö paljon yhteyttä sukulaisiisi?
11. Mikä saa sut onnelliseks?

Haastan: 
Tajusin etten lue kauheesti alle 200 lukijan blogeja, joten vois alkaa niitä bongailemaan ! :-) En siis pysty haastamaan 11 joten nuo nyt saa riittää :-D
-Suvi

6 kommenttia: