whipidi

Oon huomannu että aika monella on loppunut kuvatila Picasalla muokattujen kuvien lataamisessa tänne bloggeriin, ja niin kävi sitten myös mulla. Täytyy käydä sitten aina kirjottelemassa tällä toisella käyttäjällä, ei se mitään :-)


Koeviikko lähti käyntiin tiistaina, mutta mulle se oli vapaapäivä onneks. Keskiviikkona äidinkielen koe olikin aivan edellisten kurssien asioita, jotka tietenkin oli päässyt unohtumaan kun ei niitä tuolla kurssilla käytykään. Lisäks luulin rehellisesti täydestä sydämestäni koko päivän että on tiistai, ja tietenkin unohdin mennä fysiikan tunnille aikuislukioon iltapäivällä :-D Torstaina innokkaana matikankokeessa kynä sauhuten luulin osaavani jokaisen tehtävän, mutta lähdettyäni kokeesta ja vastauslappua lukiessa hymy hyytyi. Eihän sieltä yhtäkään oikein tainnut mennä :-D Tänään yhteiskuntatiedon kokeessa konseptillinen tekstiä tuli mutta sekin kaikki päästä keksittyä. Hyvin menee Suvi, hyvin menee ! Ehkä mä joskus tuolta lukiosta pois pääsen :-D


 Kirjoja taas ens jaksoon piti tilata, osata käytettynä osa uutena. Mutta kyllä toi lukio rahaa vie ! Okei, parhaimmillaan pärjää ehkä jollain 700e kolmeen vuoteen, mutta helposti menee se pariki tonnia..huhhuh.


Mulla on vaatekaappien ovissa varmaan parisataa kuvaa tällä hetkellä, mutta haluisin siihen taas jotain muutosta, sillä ne kuvat ei muistuta enää vain hyvistä asioista. Oon ottanut netistä ylös joiltain sivuilta tekstejä, lauseita, joita oon ajattelut kirjoittaa eri värisille lapuille ja pistellä niitä niihin oviin. Tietty jätän myös joitain kuvia, ei niistä kaikista raski luopua :-)


Huomenna armotonta 75min sykespinniä ois luvassa, sitte sen jälkeen vielä armottomampaa fysiikan, terveystiedon ja vielä toisen terveystiedon kokeisiin lukemista, have a nice weekend ! :-D

-Suvi

2 kommenttia: