My illusion, my mistake.

Ai että mä nautin tästä kosteesta ilmasta. Kiireessä aamuisin suoristan hiuksista pahimmat mutkat pois, mutta tottakai ulkona on satanut tai sataa, ja koko prosessi on ollut täysin turha :D En vaan ymmärrä, miten hiukset voi mennä tuhannen kikkuroille noin vähästä. Aina oon ihmetellyt niitä ketkä valittaa tuosta, mutta nyt näköjään mun hiukset on lähtenyt samaan buumiin mukaan. Noh, eipä se menoa haittaa silti ! 

Tänään oli mukavan rento päivä koulussa, 9.40-12.45 ;p Menin sitten shoppailemaan ennen salille menoa, ja mukaanhan tarttui taas kaikkea.. Mutta kyllä mä noita tarvitsinkin oikeesti...ihan oikeesti. :( Elikkä siis kirpparilta löyty 5e sellaset beiget matalat "UGG:t", ja vähän biletopin tyylinen olkaimeton musta paita 4e. H&M:ltä löytyi tummansiniset housut, beige neule ja musta tuubihuivi.
Käytössä niistä sais parhaiten kuvat joten ne taas jää myöhemmäks.. :d

Salilla käynti jäi aika vähälle tuossa muutaman viikon ajan, mutta nyt on taas innostus korkeella ! :p Niiiin ihana rääkätä ittensä ihan hapoille, ettei jaksa koko loppuiltana tehdä mitään, ja seuraavana päivänä lihakset kipeinä. Tuntuu että on oikeesti tehny jotain, ja haluaa sitä lisää ! :D

Hei jos teillä jollain on Tumblr, niin linkatkaa ihmeessä ! Tästä pääset mun sivulle :)


Mä lähden katsomaan telkkaria, ja miettimään mistä saisin ruokaa vielä illaks, sekä jännittämään huomista <3 Tulee taas ihana viikonloppu pitkästä aikaa ;>

PS. Käykääpäs tsekkaamassa Anniinan arvonta täältä !

<3:llä Suvi

1 kommentti:

  1. ihania kuvia !! ^_^ ja hieno ulkoasua sun blogilla :-))


    http://mustremember-yolo.blogspot.fi/

    VastaaPoista